Пошуковий запит: (<.>A=Пагута М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пагута М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_29
|
2. |
Пагута М. Вимоги до вчителя та його підготовки крізь призму педагогічних поглядів Августина Волошина [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_9 Висвітлено педагогічні погляди Августина Волошина – відомого церковно-релігійного, культурно-освітнього та громадсько-політичного діяча Карпатської України. Вказано на доробок педагога у сфері підручникотворення та органгізації українського шкільництва на Закарпатті. На основі аналізу праць А. Волошина визначено вимоги до педагога та розглянуто шляхи удосконалення його підготовки. Визначено внесок громадського й освітнього діяча не лише у відкриття українських народних шкіл на Закарпатті, але й у підготовку вчителів для роботи у них. Виокремлено вимоги до вчителів, покликаних навчати й виховувати майбутнє покоління, від якого залежить подальший розвиток суспільства, освіти і культури.Освещены педагогические взгляды Августина Волошина - известного церковно-религиозного, культурно-образовательного и общественно-политического деятеля Карпатской Украины. Указано на наследие педагога в сфере создания учебников и организации украинских школ на Закарпатье. На основе анализа работ А. Волошина определены требования к педагогу и рассмотрены пути совершенствования его подготовки. Определен его вклад не только в открытие украинских народных школ в Закарпатье, но и в подготовке учителей для работы в них. Изложены требования к учителям, призванным обучать и воспитывать будущее поколение, от которого зависит дальнейшее развитие общества, образования и культуры.The article highlights the pedagogical views of Augustyn Voloshyn, famous religious, cultural, educational and public political figure of Carpathian Ukraine. The improvements in teacher organizations and textbook education in Ukrainian Transcarpathia are noted. Teacher’s requirements and indicated ways to improve their training based on the analysis of Voloshyn’s works are analyzed.
|
3. |
Пагута М. Ергодизайн як складова професійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технології” [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_22 Розглянуто основні завдання застосування ергодизайну як важливої складової професійного становлення майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито значення ідеологічно-комунікативної та педагогічно-виховної функцій ергодизайну у формуванні основних якостей особистості майбутнього педагога.
|
4. |
Пагута М. Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології [Електронний ресурс] / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_25 Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами.
|
5. |
Нищак І. До проблеми використання електронних посібників у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / І. Нищак, М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_24
|
6. |
Пагута М. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів технології до естетичного виховання учнів засобами ергодизайну [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_26
|
7. |
Пагута М. Педагогічні засади створення електронного навчального посібника [Електронний ресурс] / М. Пагута, А. Петречко // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_27
|
8. |
Пагута М. Теоретико-методологічні аспекти впливу ергодизайну на творчий розвиток майбутніх вчителів технології [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 272-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_40
|
9. |
Пагута М. Теоретико-методичні аспекти вивчення учнями ПТНЗ теми "Мікропроцесорна система стабілізації руху автомобіля" [Електронний ресурс] / М. Пагута, О. Чубик, М. Демко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 12. - С. 296-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_12_44
|
10. |
Пагута М. Розвиток фахового шкільництва на Закарпатті у міжвоєнний період [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_22 Проаналізовано розвиток мережі фахового шкільництва на Закарпатті. Наведено статистичні дані щодо кількості та типів таких закладів. Виокремлено позитивні особливості розвитку фахового шкільництва на Закарпатті впродовж означеного періоду. Проведено паралелі із сучасним станом розвитку вітчизняного фахового шкільництва та на основі історичного досвіду сформульовано рекомендації щодо удосконалення функціонування професійних навчальних закладів сучасної України.Проанализировано развитие сети профессиональных школ на Закарпатье. Приведены статистические данные по количеству и типам таких учреждений. Проведены параллели с современным состоянием развития отечественного профессионального образования и на основе исторического опыта. Сформулированы рекомендации по совершенствованию функционирования профессиональных учебных заведений современной Украины.The article analyzes the development of the network of vocational schools in Transcarpathia. The statistical data on the number and types of such institutions is given. A parallel with the current state of development of national vocational education is drawn and the recommendations to improve the functioning of vocational schools of modern Ukraine on the basis of historical experience are made.
|
11. |
Пагута М. Інтерактивні технології навчання в системі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання та технології [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_51
|
12. |
Пагута М. Проблема періодизації розвитку вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / М. Пагута // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 3. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_3_26
|
13. |
Пагута М. Періодизація становлення та розвитку вітчизняної професійної освіти: до історіографії проблеми [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 298-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_43
|
14. |
Гевко І. Підвищення якості освіти з залученням креативних методів при підготовці інженерів педагогів [Електронний ресурс] / І. Гевко, М. Пагута // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_4
|
15. |
Пагута М. В. Соціалізація та професіоналізація особистості в контексті компетентнісного підходу: постановка проблеми [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_45
|
16. |
Пагута М. Історико-педагогічні аспекти становлення основ професійної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Пагута // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 389-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_49
|
17. |
Пагута М. В. Застосування інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій до профорієнтаційної роботи [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 285-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_73
|
18. |
Оршанський Л. В. Науково-педагогічні засади розвитку професійних цінностей майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_28
|
19. |
Невмержицька О. В. Самоосвітня діяльність майбутніх фахівців в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька, М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 360-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_86
|
20. |
Пагута М. В. Застосування методів оптимізації шляхів розв’язку технічно-творчих задач у процесі ергодизайнерської діяльності школярів [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_30
|
| |