Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пагута М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пагута М. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці майбутніх учителів трудового навчання до навчально-конструкторської діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.277 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пагута М. 
Вимоги до вчителя та його підготовки крізь призму педагогічних поглядів Августина Волошина [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_9
Висвітлено педагогічні погляди Августина Волошина – відомого церковно-релігійного, культурно-освітнього та громадсько-політичного діяча Карпатської України. Вказано на доробок педагога у сфері підручникотворення та органгізації українського шкільництва на Закарпатті. На основі аналізу праць А. Волошина визначено вимоги до педагога та розглянуто шляхи удосконалення його підготовки. Визначено внесок громадського й освітнього діяча не лише у відкриття українських народних шкіл на Закарпатті, але й у підготовку вчителів для роботи у них. Виокремлено вимоги до вчителів, покликаних навчати й виховувати майбутнє покоління, від якого залежить подальший розвиток суспільства, освіти і культури.Освещены педагогические взгляды Августина Волошина - известного церковно-религиозного, культурно-образовательного и общественно-политического деятеля Карпатской Украины. Указано на наследие педагога в сфере создания учебников и организации украинских школ на Закарпатье. На основе анализа работ А. Волошина определены требования к педагогу и рассмотрены пути совершенствования его подготовки. Определен его вклад не только в открытие украинских народных школ в Закарпатье, но и в подготовке учителей для работы в них. Изложены требования к учителям, призванным обучать и воспитывать будущее поколение, от которого зависит дальнейшее развитие общества, образования и культуры.The article highlights the pedagogical views of Augustyn Voloshyn, famous religious, cultural, educational and public political figure of Carpathian Ukraine. The improvements in teacher organizations and textbook education in Ukrainian Transcarpathia are noted. Teacher’s requirements and indicated ways to improve their training based on the analysis of Voloshyn’s works are analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.509 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пагута М. 
Ергодизайн як складова професійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технології” [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_22
Розглянуто основні завдання застосування ергодизайну як важливої складової професійного становлення майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито значення ідеологічно-комунікативної та педагогічно-виховної функцій ергодизайну у формуванні основних якостей особистості майбутнього педагога.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.67 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Пагута М. 
Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології [Електронний ресурс] / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_25
Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.008 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Нищак І. 
До проблеми використання електронних посібників у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / І. Нищак, М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пагута М. 
Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів технології до естетичного виховання учнів засобами ергодизайну [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пагута М. 
Педагогічні засади створення електронного навчального посібника [Електронний ресурс] / М. Пагута, А. Петречко // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.774 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пагута М. 
Теоретико-методологічні аспекти впливу ергодизайну на творчий розвиток майбутніх вчителів технології [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 272-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.506 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пагута М. 
Теоретико-методичні аспекти вивчення учнями ПТНЗ теми "Мікропроцесорна система стабілізації руху автомобіля" [Електронний ресурс] / М. Пагута, О. Чубик, М. Демко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 12. - С. 296-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_12_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пагута М. 
Розвиток фахового шкільництва на Закарпатті у міжвоєнний період [Електронний ресурс] / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_22
Проаналізовано розвиток мережі фахового шкільництва на Закарпатті. Наведено статистичні дані щодо кількості та типів таких закладів. Виокремлено позитивні особливості розвитку фахового шкільництва на Закарпатті впродовж означеного періоду. Проведено паралелі із сучасним станом розвитку вітчизняного фахового шкільництва та на основі історичного досвіду сформульовано рекомендації щодо удосконалення функціонування професійних навчальних закладів сучасної України.Проанализировано развитие сети профессиональных школ на Закарпатье. Приведены статистические данные по количеству и типам таких учреждений. Проведены параллели с современным состоянием развития отечественного профессионального образования и на основе исторического опыта. Сформулированы рекомендации по совершенствованию функционирования профессиональных учебных заведений современной Украины.The article analyzes the development of the network of vocational schools in Transcarpathia. The statistical data on the number and types of such institutions is given. A parallel with the current state of development of national vocational education is drawn and the recommendations to improve the functioning of vocational schools of modern Ukraine on the basis of historical experience are made.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.01 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Пагута М. 
Інтерактивні технології навчання в системі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання та технології [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пагута М. 
Проблема періодизації розвитку вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / М. Пагута // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 3. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пагута М. 
Періодизація становлення та розвитку вітчизняної професійної освіти: до історіографії проблеми [Електронний ресурс] / М. Пагута // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 298-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гевко І. 
Підвищення якості освіти з залученням креативних методів при підготовці інженерів педагогів [Електронний ресурс] / І. Гевко, М. Пагута // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пагута М. В. 
Соціалізація та професіоналізація особистості в контексті компетентнісного підходу: постановка проблеми [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пагута М. 
Історико-педагогічні аспекти становлення основ професійної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Пагута // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 389-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пагута М. В. 
Застосування інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій до профорієнтаційної роботи [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 285-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Оршанський Л. В. 
Науково-педагогічні засади розвитку професійних цінностей майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.325 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Невмержицька О. В. 
Самоосвітня діяльність майбутніх фахівців в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька, М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 360-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пагута М. В. 
Застосування методів оптимізації шляхів розв’язку технічно-творчих задач у процесі ергодизайнерської діяльності школярів [Електронний ресурс] / М. В. Пагута // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського